Edita Sipeky: Vysoká škola hubnutí

Ač jsem si knihu ke čtení záměrně nevybírala, měla jsem šťastnou ruku. Rozhodně nelituji času, který jsem jí věnovala.

Edita Sipeky, slovenská autorka, se v knize, jak patrno dle názvu, zabývá hubnutím. Ale nejen jím. Celá kniha je koncipována trochu jako autobiografie, pokud tak lze nazvat příběh o cestě za štíhlou linií. Odkrývá nejen (prý) věděcké poznatky z oblasti shazování kil, ale i nitro ženské duše. Zábavně-motivační formou vám do hlavy nasadí opravdového brouka a ten vás donutí přinejmenším knihu dočíst.

Příjemně čtivý text, jednoduchá forma a útlost knihy ji činí přelouskatelnou téměř pro každého, přestože je již staršího data. Pokud chcete zhubnout nebo jinak změnit svůj životní styl, určitě doporučuji, nicméně pokud stojíte o seriózní informace, hledala bych jinde. Tady hrajeme spíš na hřišti psychologie a motivace.

Bibliografické údaje

Titul: Vysoká škola hubnutí: hubneme v pohodě, bez tabletek, diet a namáhavých cviků
Autor: Edita Sipeky, Světlana Plaňanská
Vydavatel: Ikar, 2003
ISBN 8024902206, 9788024902203
Počet stran: 151



¡Compártelo!

0 komentářů:

Okomentovat

Buscar

 

Štítky

recenze (5) knihy (3) fejetony (2) filmy (2) lifestyle (2) fitness (1) minimalismus (1)

O

Mám zajímavou potřebu vyjadřovat se ke všemu, co se okolo mě děje. A ventiluji to tady.
Sepsáno v rychlosti Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger